پاسپورت دوم

اگر بدنبال رفت‌و‌آمد آسان و بدون ویزا به کشورهای مختلف جهان بوده‌اید، حتما نام کشور دومینیکا را شنیده‌اید. دومینیکا جزیره‌ای با طبیعت بکر در دریای کارائیب است که به پاسپورت ارزشمندش معروف است. پاسپورت دومینیکا از لحاظ اعتبار رتبه ۳۲ جهان را داراست و شما با داشتن آن می‌توانید به‌راحتی به بیش از ۱۴۴ کشور از جمله کشورهای عضو شنگن و چین سفر کنید. همچنین با داشتن این پاسپورت با ارزش می‌توانید ویزای ده‌ساله توریستی آمریکا را درخواست دهید. 

برای دریافت این پاسپورت دولت دومینیکا طرح مشخصی ارائه کرده‌است. در این طرح شما با پرداخت کمک مالی غیر بازگشت به صندوق تنوع اقتصادی این کشور می‌توانید پاسپورت این کشور را تهیه کنید. اخذ تابعیت کشور دومینیکا هیچ‌گونه شرط دیگری از جمله داشتن تسلط به زبان خارجی، مدارک کاری و تحصیلی ندارد. با دریافت این پاسپورت ارزشمند در طی چند ماه شما و خانواده‌تان تابعیت مادام‌العمر این کشور را دریافت می‌کنید، از فرصت‌های اقتصادی این منطقه بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید از معافیت‌های مالی این کشور استفاده کنید. 

در ادامه با مسیر «دریافت پاسپورت» در کشور دومینیکا آشنا شوید.

خدمات مایگریت‌کوچ برای دریافت پاسپورت دومینیکا : 

– تنظیم مدارک شما برای درخواست گذرنامه

– پیگیری امور حقوقی مرتبط با پاسپورت

– انجام مکاتبات رسمی برای شما

– مشاوره سرمایه‌گذاری در صندوق تنوع اقتصادی

 

بازه زمانی خدمات مربوط به دریافت پاسپورت دومینیکا:

– ۳ ماه برای برنامه‌ریزی

– ۶ ماه تا صدور گذرنامه

 

نتایج این خدمت برای شما:

  • امکان اخذ پاسپورت قوی برای شما و خانواده‌تان
  • شهروندی مادام‌العمر این کشور
  • معافیت مالیاتی
  • برخورداری از فرصت‌های تجاری فراوان

 

مزایای این خدمت:

  • به سادگیِ خریدنِ پاسپورت
  • بدون نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا
  • بدون نیاز به دانستن زبان

 

الزامات این خدمت:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • ارائه سند ازدواج در صورت متاهل‌بودن
  • داشتن حداقل ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار سرمایه
  • نداشتن سابقه کیفری و بیماری جدی

 

شروع مسیر «دریافت بلوکارت» در مایگریت‌کوچ: 

مزایای این طرح بی‌پایان است. اما برای بهره‌مندی از آن باید مراحل مختلفی را سپری کنید. برای دریافت پاسپورت ارزشمند دومینیکا شما باید مدارک خود را در چارچوب حقوقی مورد تایید این کشور ارائه کنید و از طریق مکاتبات رسمی فرایند دریافت پاسپورت را تا انتها دنبال کنید. مایگریت‌کوچ با داشتن تجربه در این مسیر و همراهی متخصصان بومی این مسیر را برای شما «آسان و شدنی» می‌کند. 

برای شروع کافی‌ست که فرم ارزیابی اولیه را تکمیل کنید و از سرویس مشاوره رایگان مایگریت‌کوچ برای روشن شدن این مسیر استفاده کنید.

اخبار مرتبط
دریافت بلوکارت
دریافت بلوکارت یکی از بهترین و قطعی‌ترین گزینه‌های دریافت اقامت اروپا است. شما با دریافت این کارت ارزشمند می‌توانید در اروپا زندگی کنید، فعالیت کاری داشته باشید، به کشورهای مختلف اتحادیه اروپا سفر کنید و در آینده نزدیک اقامت دائم یک کشور اروپایی را دریافت کنید.
ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار
ثبت شرکت در ایتالیا و آلمان مسیری امن برای گسترش قلمرو شما و دریافت اقامت در اروپاست. ما در مایگریت‌کوچ با انجام مراحلی مانند تهیه طرح تجاری، اجاره دفتر، تهیه اسناد مالی و … این مسیر را برای شما ممکن می‌کنیم تا از مزایای اقامتی این دو کشور استفاده کنید.
سرمایه‌گذاری و خرید ملک
سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در آلمان، یک سرمایه‌گذاری ساده نیست. این یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک و سودآور در یکی از باثبات‌ترین کشورهای جهان است. همچنین این سرمایه‌گذاری راهی امن برای ورود شما به کشور آلمان و دریافت اقامت این کشور سبز است.

مشاوره و ارزیابی رایگان!

فرایند ارزیابی و برگزاری جلسه مشاوره در مایگریت‌کوچ کاملا رایگان است، آیا مایل به استفاده از این فرصت هستید؟