اثبات تمکن مالی

«اثبات تمکن مالی» ساده‌ترین روش اخذ اقامت ایتالیا و گسترش قلمرو در قاره سبز است. در این روش، شما نیازی به مدارک خاص تحصیلی، سوابق کاری و دانش زبان ایتالیایی ندارید. فقط کافی‌ست که به دولت ایتالیا ثابت کنید که از منابع مالی خوبی برخوردارید و می‌توانید مخارج خود و خانواده‌تان را در ایتالیا تامین کنید. با استفاده از این روش شما براحتی ویزای کشور ایتالیا را دریافت می‌کنید، به‌همراه خانواده‌تان به اروپا رفت‌و‌آمد می‌کنید و از حقوق شهروندی و رفاهی این کشور برخوردار می‌شوید. نکته مثبت این روش این است که شما بعد از ۵ سال امکان درخواست دریافت اقامت دائم و پس از ۲ سال دیگر، امکان درخواست پاسپورت ایتالیا را خواهید داشت. 

دریافت اقامت ایتالیا از طریق «اثبات تمکن مالی» روشی بدون ریسک است ولی موفقیت در آن بر پایه ارائه درست و کامل مستندات مالی‌ست. در این روش شما باید به دولت ایتالیا ثابت کنید که ماهانه حداقل ۴ هزار یورو درآمد غیر فعال دارید. درآمد غیر فعال درآمدی‌ست که از راه‌هایی غیر از کارکردن به‌ دست می‌آید، یعنی از طریق منابعی مانند سود سپرده بانکی، اجاره‌بهای ملک، حقوق بازنشستگی یا سود سهام. ما در مایگریت‌کوچ با زیر و بم این مسیر آشنا هستیم و به شما کمک می‌کنیم با ارائه مناسب مستندات خود از مزایای این روش بهره‌مند شوید. 

در ادامه با مسیر «اثبات تمکن مالی» در کشور ایتالیا آشنا شوید. 

خدمات مایگریت‌کوچ برای اثبات تمکن مالی: 

– مستندسازی درآمد غیرفعال شما

– ثبت درخواست اقامت برای شما

* درآمد فعال یعنی درآمدی که از طریق ۱. سود سپرده بانکی ۲. اجاره‌بهای ملک ۳. حقوق بازنشستگی ۴. سود سهام حاصل می‌شود. 

 

بازه زمانی خدمات مربوط به اثبات تمکن مالی:

– ۳ ماه برای دریافت اقامت موقت

– ۵ سال برای درخواست اقامت دائم

– ۲ سال برای درخواست پاسپورت

 

نتایج این خدمت برای شما:

  • سفر آزادانه در منطقه شنگن
  • رفت‌وآمد آسان میان ایران و اروپا
  • همراهی اعضای خانواده با شما
  • برخورداری از حقوق مساوی با شهروندان
  • قدم اول برای دریافت اقامت دائم

 

مزایای این خدمت:

– بدون نیاز به داشتن مدارک تحصیلی و کاری

– بدون نیاز به داشتن مدرک زبان

– مسیر روشن اقامت دائم

 

الزامات این خدمت:

  • داشتن حداقل ۴هزار یورو و درآمد غیرفعال* در ماه
  • سکونت در ایتالیا، حداقل ۱۸۳ روز در هر سال با خانواده
  • برخوردار نبودن از حق کار در بازه‌ی ۱۸۳ روز

 

شروع مسیر «سرمایه‌گذاری و خرید ملک» در مایگریت‌کوچ: 

موفقیت در این روش بستگی به دو عامل دارد. اول اینکه شما باید تمکن مالی لازم (یعنی داشتن حداقل ۴ هزار یورو درآمد غیر فعال) را برای استفاده از این روش دارا باشید. دوم اینکه باید بتوانید با جزئیات کامل و به‌صورت دقیق مستندات لازم را به دولت ایتالیا ارائه کنید. ما در مایگریت‌کوچ با چگونگی مسیر «اثبات تمکن» آشناییم و با کمک متخصصان خود می‌توانیم در تمامی مراحل حقوقی این مسیر تا انتها همراه شما باشیم. 

برای شروع کافی‌ست که فرم ارزیابی اولیه را تکمیل کنید و از سرویس مشاوره رایگان مایگریت‌کوچ برای روشن شدن این مسیر استفاده کنید.

اخبار مرتبط
دریافت بلوکارت
دریافت بلوکارت یکی از بهترین و قطعی‌ترین گزینه‌های دریافت اقامت اروپا است. شما با دریافت این کارت ارزشمند می‌توانید در اروپا زندگی کنید، فعالیت کاری داشته باشید، به کشورهای مختلف اتحادیه اروپا سفر کنید و در آینده نزدیک اقامت دائم یک کشور اروپایی را دریافت کنید.
ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب‌وکار
ثبت شرکت در ایتالیا و آلمان مسیری امن برای گسترش قلمرو شما و دریافت اقامت در اروپاست. ما در مایگریت‌کوچ با انجام مراحلی مانند تهیه طرح تجاری، اجاره دفتر، تهیه اسناد مالی و … این مسیر را برای شما ممکن می‌کنیم تا از مزایای اقامتی این دو کشور استفاده کنید.
سرمایه‌گذاری و خرید ملک
سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در آلمان، یک سرمایه‌گذاری ساده نیست. این یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک و سودآور در یکی از باثبات‌ترین کشورهای جهان است. همچنین این سرمایه‌گذاری راهی امن برای ورود شما به کشور آلمان و دریافت اقامت این کشور سبز است.

مشاوره و ارزیابی رایگان!

فرایند ارزیابی و برگزاری جلسه مشاوره در مایگریت‌کوچ کاملا رایگان است، آیا مایل به استفاده از این فرصت هستید؟